hati mendoakan
Heartbeat
Semoga NURAJANAA BT MOHD SABREK mendapat apa yang dihajati selama ini :)
Vampire On Sun

Terima Kasih beb.


Sebabnya aku kat sini. Aku pemalu. Malu untuk meluahkan. Malu berhadapan dengan realiti. Nah, isi hati melalui perkataan. "Iqra'!". 

Dia tu takdalah sempurna mana
Tapi cukuplah 2 bulan.
Perangai dia, emosi dia, degil dia.
Aku rasa.

 


 Perkenalan pertama kita
Taklah seindah mana
Mungkin nasib
Nasib aku dapat sekepala dengan kau.

*gelak besaw*

"kau bahgia?""dengan aku?"
*muka serius*

Untuk nasib yang setahun 

Aku kenal kau
Aku masukkan --
Aku padatkan --
Aku sebatikan --
KAU

Dalam jiwa aku.

--------------------------------------------------------

Pernah kau ingat, ini? 
"Dekat mana ada dia, kat situlah kau ada" 
(SMK DATUK HAJI ABDUL SAMAD, 2007, TING. 3A1)

*senyum*

Terlalu banyak berjanji
Sampai aku pun terlupa
Disemak dengan jiwa gila2 remaja masa itu
Aku hapuskan janji

Seiiring berjalan
 Kononnya kita

Last-last--
Kau bawa diri ke hulu
Aku?
"Terikat"
kt situ.

"Takpa naa, kat sini kita terpisah. Aku harap kita dapat masuk U sesama" 

*March, 2010

Oke, sekali lagi. --

Jodoh tiada, apatah lagi nasib.
Nasib result tak cemerlang.
*haha*

Dedua telangkup dalam kolej.
U mana?
U shadap! *HAHA*

 *skip*

Kisahnya baru bermula
Untuk satu episod baru
Episod

--Matured-- 

 Untuk 2 bulan yang singkat
Terlalu awal untuk aku kenal 

Macam tak percaya
Se rare-rare kita dulu
Selekeh-lekeh kita dulu
Serock-rock kita dulu
Dah jadi ladies.

*krik krik krik*

Gaun?
Heel?
Dress??!!

*KAH KAH KAH* 

 Masa yang tembus
Betul-betul mendewasakan
Kau, aku.

*imbasan*

 Pagi tu berkobar-kobar kita. Yelah, first time masuk kerja.
So, 5:30am kita dah gerak dengan motor kesayangan kita kau.
Tub tub, dekat traffic light tu tayar gelong.
Ye. Ofcourse aku yang rasa dulu sebab yang gelong tayar belakang.
Kau bonceng, kau tak tahu.
Betapa seram dan tawakal aku kat belakang tu.
Nak dipendekkan cerita.
Bertapaklah kita ke ON Semiconductor, Senawang.
Bad luck on the first day. Oyeah sangat kan. -..-


Oke, so ko ingat lagi Ducati?? *angkat kening
Ye, wan maimunah. Punya anak.  Muahaha

Bilik angin sebelum masuk line?
Aku ler orangnya yang duduk dlm tu sambil like a boss, "Eeh, asal tak bukak lagi pintu ni?"

Pak cik ABC ? Yang lupa mana patut letak kacang mana tak patut. Hmm, k.

Untuk setiap kali mandi dan buang saham slogan yang selalu kita pakai?
"Aku nak mandi, jangan lalu dapur." Oh, k.

Sebelum tidur . Antara kita cuba tidur atau salah sorang bukak cerita yang buatkan
kita lupa diri esok nak bangun g kerja.

Muslihat jahat yang taknak bagi Miss d terserempak masa kat ktm. Akhirnya kantoi. k.

Bulan puasa kitalah muka cop meja. Dan muka diet. Puihh.

Ira, Dayana, kak echa. kak hana, kak izzah, supervisor, dll

QC aka Malaikat Maut??

Miss A yang suka cari salah aku. Mood mcm angin monsun. 

"Akk taknak solat sebab air sejuk. Akk tak tahan." hmm, k.

So, ko ingat?




"Ni mana BB aku ni??!"

*tengok kiri kanan, bawah katil*

Aku tengok kau peluk henset aku.
"Gila rindu kau kat aku, siap peluk henset. Aku kau taknak peluk! Cis, materialistik betul!" 
Esok kau tanya aku balik.

"Nana, semalam aku pegang henset kau ea?"



**********************

Untuk setiap kenangan yang mana-mana jua buat kau ketawa dengan aku
Aku tak kan lupa

Paling TAKKAN
Untuk kejatuhan aku yang tersangat sakit
ITU

Terima kasih ada waktu nyawa aku nak tercabut dulu
Bukan aku nak perdaya
Tapi jika tika itu bukan nasib kita berdua
Mungkin sekarang aku dah reput
Dek bahamnya tanah
Menunggu Malaikat berdua itu
Merembat jasad ini

Sebabnya, jujur
Iman aku masa itu
Tipis
Hanya satu aku mahu
Antara "dia" yang mati
atau, aku.



********skip********

Terima kasih
Walau
Kau tak datang pujuk
tak datang peluk
tak datang dengan kenapa
si bodoh ini melalak
umpama matinya mak

CUKUP terima kasih kerana
 ADA.

Dan...
Terima kasih kerana
Ingatkan aku, kasihkan aku, manjakan aku
Dengan Yang Maha Kuasa

"Sebaik-baik sahabat adalah sahabat yang mengingatkan kita kepada Si Pencipta"




Dia tu takdalah sempurna mana
Tapi cukuplah 2 bulan.
Perangai dia, emosi dia, degil dia.
Aku rasa.


with,
 love.




Thursday, February 20, 2014 @ 5:48 PM / 0 daisies


« Older posts



Copyright ©. Layout by OhMissLinda.
Please view with Google Chrome in a screen resolution of 1280 x 800.
Picture from: Tumblr All rights reserved 2011 - Infinite.